دیجی بانو (بانک جامع مقالات آرایشی و بهداشتی )

دیجی بانو به عنوان جامع ترین مرجع تخصصی آرایشی و پیرایشی به منظور رفاه حال شهروندان و هم میهنان محترم با اهداف و ماموریت های زیر شروع به فعالیت نموده و امیدوار است بتواند در آینده نزدیک نظر مشتریان خود را جلب نماید.
همکاری این سامانه قدرتمند فقط با برند های معتبر و بنام بوده ، ضمانت اصالت کالای خریداری شده، گارانتی محصولات، ضمانت مرجوعی کالا از جمله تعهدات دیجی بانو می باشد.
این اطمینان را به مشتریان خود میدهیم ، هرگز از حوزه تخصصی زیبائی و بهداشتی خارج نشویم . مشتریان ما مطمئن باشند محصولات ارائه شده در سامانه دارای مجوز از سازمانها و موسسات معتبر و تائیدیه های مراجع ذیصلاح را دارد.

طبقه بندی موضوعی

آموزشگاه آموزش آرایشگری در تهران

جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۰۵ ب.ظ

آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد. این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و کسب رضایت هنرآموزان، به منظور توسعه کمی و کیفی فعالیت های تخصصی این مجموعه است. از دیگر راهبردهای این گروه، به کارگیری سیستم های نوین آموزشی و علمی در جهت ارتقاء سطح مهارت و دانش تخصصی فعالان حوزه آرایش و پیرایش مردانه می باشد. امید است تا در پرتو لطف خداوند متعال بتوانیم همچنان موفق و مطمئن در راستای تحقق اهداف این مجموعه، که حرکت در جهت توسعه اشتغال پایدار برای جوانان میهن عزیزمان استا، گام برداریم.یادگیری حرفه ای جدید، می تواند آغاز فصلی تازه در زندگی هر فرد باشد؛ بی شک شرکت در دوره های آموزش آرایشگری مردانه، مسیر یادگیری را به صورت کوتاه مدت و استاندارد برای شما هموارتر نموده و زمینه ساز فعالیت حرفه ای شما در آینده خواهد بود. آرایشگری مردانه به عنوان شغلی زود بازده که با سرمایه ای اندک می توان آن را آغاز نمود، شناخته شده است. خبر خوب اینکه ابزارها و تکنیک های مهارت پیرایش مو در کشورهای دیگر نیز مشترک است و به شرطی که این شغل را مطابق با استاندارد و متد روز دنیا بیاموزید، این حرفه در هر نقطه از جهان، برای شما کارآمد خواهد بود. بسیاری از علاقمندان هنگام مراجعه یا تماس با آموزشگاه آرایشگاه مردانه عموما با سوالات زیادی مواجه می شوند و هزینه دوره آرایشگری مردانه چقدر است؟ و مدت زمان آموزش آرایشگری مردانه چقدر است؟ و چگونه می توانم مدرک بین المللی آرایشگری مردانه دریافت کنم؟در ادامه پاسخگوی برخی از این پرسش های احتمالی خواهیم بود، با ما همراه باشید.

  • دیجی بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی