دیجی بانو (بانک جامع مقالات آرایشی و بهداشتی )

دیجی بانو به عنوان جامع ترین مرجع تخصصی آرایشی و پیرایشی به منظور رفاه حال شهروندان و هم میهنان محترم با اهداف و ماموریت های زیر شروع به فعالیت نموده و امیدوار است بتواند در آینده نزدیک نظر مشتریان خود را جلب نماید.
همکاری این سامانه قدرتمند فقط با برند های معتبر و بنام بوده ، ضمانت اصالت کالای خریداری شده، گارانتی محصولات، ضمانت مرجوعی کالا از جمله تعهدات دیجی بانو می باشد.
این اطمینان را به مشتریان خود میدهیم ، هرگز از حوزه تخصصی زیبائی و بهداشتی خارج نشویم . مشتریان ما مطمئن باشند محصولات ارائه شده در سامانه دارای مجوز از سازمانها و موسسات معتبر و تائیدیه های مراجع ذیصلاح را دارد.

طبقه بندی موضوعی

سامانه استخدام دیجی بنیان

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۱۰ ق.ظ

سامانه استخدام دیجی بنیان یکی از سایتهای زیر مجموعه سایت دیجی بنیان می باشد که در زمینه استخدام فعالیت می کند که شما می توانید هم بعنوان کارجو و هم کارفرما به سادگی در یک دقیقه در سایت ثبت نام کنید و اگر کارجو هستید اطلاعات خود را در دسته مورد نظر ثبت کنید و اگر کارفرما هستید اعلام نیاز نمایید.

https://digibonyan.com/es/jobsدسته های شغلی شامل ، پزشکی ، دندان پزشکی ، پرستاری ، مامایی ، روان شناس ، جراحی و ... می باشد.

  • دیجی بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی