دیجی بانو (بانک جامع مقالات آرایشی و بهداشتی )

دیجی بانو به عنوان جامع ترین مرجع تخصصی آرایشی و پیرایشی به منظور رفاه حال شهروندان و هم میهنان محترم با اهداف و ماموریت های زیر شروع به فعالیت نموده و امیدوار است بتواند در آینده نزدیک نظر مشتریان خود را جلب نماید.
همکاری این سامانه قدرتمند فقط با برند های معتبر و بنام بوده ، ضمانت اصالت کالای خریداری شده، گارانتی محصولات، ضمانت مرجوعی کالا از جمله تعهدات دیجی بانو می باشد.
این اطمینان را به مشتریان خود میدهیم ، هرگز از حوزه تخصصی زیبائی و بهداشتی خارج نشویم . مشتریان ما مطمئن باشند محصولات ارائه شده در سامانه دارای مجوز از سازمانها و موسسات معتبر و تائیدیه های مراجع ذیصلاح را دارد.

طبقه بندی موضوعی

قالب وافل

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳ ب.ظ

قالب های وافل ، قالب هایی هستند که امکان اجرای شبکه ای را به دال ها یا سقف ها می دهند.عمدتا این قالب ها شکل های هندسی مکعب مربع توخالی دارند و جهت اجرای دال یا سقف های دو طرفه استفاده میشوند.قدمت اجرای دال یا سقف ها و تاریخ اولین سال استفاده و اجرای آن ها ، به سال های بسیار دور برمیگردد که در تخمین این عدد اختلافات بسیاری وجود دارد.حدود 1000 تا 1200 سال پیش اجرای سقف وافل یا سقف های شبکه ای ، و حدود 90 سال پیش اجرای صنعتی قالب یا سقف های وال در کشور ما اجرا و استفاده شده است.عمدتا قالب های وافل وارداتی بوده و به کشور وارد می شده است چرا که داخل کشور توان و قدرت تولید پولیمتری وجود نداشت . اما در سال های گذشته شاهد تولید این قطعات درداخل ایران هم بوده ایم.

https://kohandeck.ir/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%88%D8%A7%D9%81%D9%84/
از دیگر انواع اشکال وافل ها،شکل مکعب مستطیلی توخالی است که از آن برای اجرای دال های یک طرفه استفاده می شود.شباهت هر دوی قالب مکعب مربع و مستطیلی در این است که این قالب ها با ایجادحفره هایی سبب سبک شدن دال ها می شوند.
اصول استفاده از قالب ها یا سقف های وافل در بحث بهینه سازی و سبک سازی سازه های بتنی است.از روش های سبک سازی سازه ها در کنار متریال های دیگر ،استفاده از قالب های وافل است.مزیت و برتری قالب های وافل نسبت به دیگر متریال ها در دال های مجوف این است که این قالب ها غیرماندگار بوده و قابلیت استفاده ی مجدد همراه با ضریب تکرار بالا را دارند.که خوش بختانه برند های بسیاری در این زمینه در حال فعالیت هستند.

سقف وافل
مهم ترین علل استفاده از سقف ها و قالب های وافل ، سقف وافل سبک سازی و بهینه سازی است و تولید ما در سایز های مختلف انجام میگیرد. تولید در سایز های مختلف این امکان را به طراح و محاسب می دهد که با توجه به نیاز و کاربری سازه و هم سقف وافل چنین ضخامت دالی که در نظر گرفته است از قالب های وافل در ابعاد و ارتفاع های مختلف برای سازه ی خود استفاده کند.طراح با استفاده از این امر میتواند سبک ترین نوع دال را روی سازه بارگذاری کند. سقف وافل
سقف وافل ممکن است در دو تیپ ( قالب وافل اسکای دام) و (قالب وافل اسلب) تولید شوند. قالب های منتاژی یا وافل اسکای دام در ایران و در سه سایز 60*60 70*70 و 80*80 تولید می شوند.عموما این قالب ها برروی خود قالب تعبیه و در زمان قالب بندی اجرا می شوند.از قالب های وافل اسلب در دهانه و ابعاد بزرگ و ارتفاعات بیشتر استفاده می شود. با استفاده از این قالب این امکان به طراح داده می شود که سازه ی خود را با دهانه های بزرگ تر طراحی کند. قالب های وافل با  توجه به نیاز ، باربری سازه و فاصله ستون ها  وطول دهانه ها انتخاب می شوند.هم چنین ضخامت دال نیز بر اساس ارتفاع این قالب ها محاسبه و طراحی می شود.سقف وافل

 

  • دیجی بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی