دیجی بانو (بانک جامع مقالات آرایشی و بهداشتی )

دیجی بانو به عنوان جامع ترین مرجع تخصصی آرایشی و پیرایشی به منظور رفاه حال شهروندان و هم میهنان محترم با اهداف و ماموریت های زیر شروع به فعالیت نموده و امیدوار است بتواند در آینده نزدیک نظر مشتریان خود را جلب نماید.
همکاری این سامانه قدرتمند فقط با برند های معتبر و بنام بوده ، ضمانت اصالت کالای خریداری شده، گارانتی محصولات، ضمانت مرجوعی کالا از جمله تعهدات دیجی بانو می باشد.
این اطمینان را به مشتریان خود میدهیم ، هرگز از حوزه تخصصی زیبائی و بهداشتی خارج نشویم . مشتریان ما مطمئن باشند محصولات ارائه شده در سامانه دارای مجوز از سازمانها و موسسات معتبر و تائیدیه های مراجع ذیصلاح را دارد.

طبقه بندی موضوعی

کرم تغذیه و تقویتی (غلیظ شده) لاکورت

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۰۶ ب.ظ

کرم تغذیه و تقویتی (غلیظ شده) لاکورت محصولی است با خواص غلیظ شده از گیاهان برگ سوزنی، که دارای مواد معدنی به مقدار زیاد و هم‌چنین مواد مُغذی مفید برای پوست که رطوبت را به مقدار زیاد به پوست منتقل می‌نماید. این محصول علاوه بر رطوبت‌ رسانی به پوست، با دارا بودن موادی چون شی‌ باتر (عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی) که تأثیر به سزایی در بالا بردن خاصیت ارتجاعی پوست دارد، می‌تواند علاوه بر رساندن مواد مُغذی به پوست از افتادگی پوست نیز جلوگیری کند. کرم تغذیه و تقویتی (غلیظ شده) لاکورت مناسب پوست‌های نرمال و نیمه خشک، با خواص غلیظ شده از گیاهان برگ سوزنی که رطوبت را به مقدار زیاد به پوست منتقل می‌نماید.

https://locvert.ir/product/lacvert-moisture-concentrating-cream/

  • دیجی بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی