دیجی بانو (بانک جامع مقالات آرایشی و بهداشتی )

دیجی بانو به عنوان جامع ترین مرجع تخصصی آرایشی و پیرایشی به منظور رفاه حال شهروندان و هم میهنان محترم با اهداف و ماموریت های زیر شروع به فعالیت نموده و امیدوار است بتواند در آینده نزدیک نظر مشتریان خود را جلب نماید.
همکاری این سامانه قدرتمند فقط با برند های معتبر و بنام بوده ، ضمانت اصالت کالای خریداری شده، گارانتی محصولات، ضمانت مرجوعی کالا از جمله تعهدات دیجی بانو می باشد.
این اطمینان را به مشتریان خود میدهیم ، هرگز از حوزه تخصصی زیبائی و بهداشتی خارج نشویم . مشتریان ما مطمئن باشند محصولات ارائه شده در سامانه دارای مجوز از سازمانها و موسسات معتبر و تائیدیه های مراجع ذیصلاح را دارد.

طبقه بندی موضوعی

بیوگرافی دکتر میثم شکری ساز

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳ ق.ظ

یکی از اولین الزامات برای شروع هر مسیر، داشتن نقشه راه است. دکتر میثم شکری ساز با این طرح مسیر موفقیت خود را همراهی کرده است. بنابراین ما می‌توانیم یک نقشه روشن برای موفقیت، موفقیت‌ها و آرزوهایمان داشته باشیم.

برای درک بهتر این موضوع بهترین و ساده ترین راه این است که افراد دیگری که موفق شده اند مانند دکتر میثم شکری ساز را مرور کنید. به همین منظور تا پایان این مقاله با ما همراه باشید ....

در ادامه قصد داریم در مورد کتاب های دکتر میثم شکری ساز، رازهای موفقیت، دوره های آموزشی و جوایز و افتخارات آن ها بیشتر صحبت کنیم.

 
 میثم شکری

دکتر میثم شکری ساز به عنوان یک کارآفرین موفق در عرصه مدیریت و آموزش می تواند الگویی برای جوانانی باشد که همیشه منتظر مسئولین و جامعه هستند تا مسیر موفقیت خود را هموار کنند. میثم شکری ساز که در اوج جوانی به موفقیت های بزرگی دست یافت، با قطعه ای روی خود و البته شبانه روزی به جایگاه کنونی رسیده است. اما سرنوشت میثم شکری ساز چه شد؟

دکتر میثم شکری ساز یکی از بزرگترین موسسات آموزش مجازی در ایران را راه اندازی کند و در جهت تربیت جوانان خدمت بزرگی کند. از آنجایی که بسیاری از آنها می آورند و می آورند در صحبت های خود عنوان کرده اند که برای رشد و پیشرفت هرگز نباید تحت تاثیر قرار گرفت، این موسسه با همین هدف شروع به کار کرد.

 تا جایی که من می توانم بگویم در سال های اخیر همه به یک مربی مجازی تبدیل شده اند. از همه مهمتر، ایده های خود را به سرعت و البته با برنامه ریزی دقیق اجرا می کنند. همین امر باعث شد پس از چندین سال تلاش به موفقیت های بزرگی در این زمینه دست یابد.

این روزها می‌توانیم اهمیت راه‌اندازی آموزش الکترونیکی را بهتر درک کنیم زیرا بسیاری از جوانان به دنبال مهارت‌های جدید و به‌روز هستند. ویژگی ها در دوره ای که موضوع اپیدمی برگزار می شد، یکی از بزرگترین بیماری های برگزاری کلاس های حضوری بود.

 

دکتر میثم شکری ساز کارآفرین برتر

 

دکتر میثم شکری ساز همواره تلاش کرده است تا آموزه های خود را به جوانان جویای نام و موفقیت بدهد. به همین دلیل در دوره هایی که مردم کمتر کتاب می خوانند و سلبریتی ها و ویدئوها را در شبکه های اجتماعی، ویدئوها و پست های افراد موفق دنبال می کنند، تصمیمات خود را در قالب کلیپ های جالب و آموزنده منتشر می کند.

آنها معمولا در اجتماع و در تلاش جوانان حضور دارند و با درک این موضوع می توانند گام مثبتی در رفع دغدغه های خود بردارند. به عنوان مثال در موارد اخیر به عنوان یک شهروند اصفهانی سعی کنید با توجه به مشکلات منطقه زاینده رود به مدیریت و جامعه شناسی خود نگاه کنید.

علاوه بر این، موضوع بیت کوین که این روزها در بین جوانان رواج پیدا کرده است، از موضوعاتی است که دکتر میثم شکری ساز در کلیپ های اخیر خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

با مراجعه به صفحه آپارات می توانند موضوعات جذاب و آموزشی را ببینند و در مسیر موفقیت از آنها استفاده کنند. این صفحه علاوه بر ویدیوهای اجتماعی، موضوعات مختلفی را در رابطه با کارآفرینی، موفقیت، تعیین هدف و بازاریابی و فروش از زبانی که به آن منتشر می شود، پوشش می دهد.

برای مشاهده ویدیوهای دکتر میثم شکری سازی کلیک کنید.

 

 
25 راز موفقیت میثم شکری ساز

یکی از دوره های ارزشمند دکتر میثم شکری ساز دوره 25 راز موفقیت می باشد. در این دوره با 25 نکته طلایی به راحتی می توانید راه موفقیت خود را هموار کنید. در واقع این 25 راز سالها تلاش و تجربه آنهاست.

به عنوان مثال، در این دوره، اولین راز موفقیت این است که مسئولیت زندگی خود را به عهده بگیرید. به عقیده آنها اولین و مهمترین قدم در رسیدن به اهداف باید حل مشکلات از درون خود و به عبارتی به جای غر زدن از عوامل بیرونی مسئولیت هر اتفاقی را که در زندگی ما می افتد به عهده بگیریم.

دکتر میثم شکری ساز معتقد است هر اتفاقی که در زندگی ما می افتد از اصل نود/ده پیروی می کند. یعنی 90 درصد آن برای خودم است و فقط 10 درصد از کنترل ما خارج است.

یکی دیگر از رازهای موفقیت آنها هدف است. موضوع هدف گذاری برای دکتر میثم شکری ساز به قدری مهم است که علاوه بر آن یکی از رازها شامل 25 موفقیت می شود اما دوره آموزشی جداگانه ای نیز برای آن برگزار می شود.

 
بهترین دوره های میثم شکری ساز

از آنجایی که دکتر میثم شکری می تواند به علم آموزی توجه کند و به نوعی علم خود را ارتقا دهد، دوره های عملی را نیز برگزار می کنند. در این دوره ها سعی می کرد با ایجاد انگیزه بر دانش جوانان بیفزاید تا ثابت کند همه چیز همیشه برای موفقیت آماده است.

برنامه های ذکر شده در قسمت فوق دکتر میثم شکری ساز به همین منظور دوره 25 راز موفقیت را برگزار کردند. در این دوره اسرار موفقیت شما را فاش می کند که شاید قبلاً هرگز متوجه آنها نشده اید.

به عنوان مثال توصیه می کنم برای رسیدن سریعتر به اهدافتان، به جای تلاش از راه های مختلف و موفقیت با آزمون و خطا، موفقیت را در افراد دیگری که هدفشان به شما نزدیک است، دنبال کنید.

سایر دوره های دکتری

  • دیجی بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی