دیجی بانو (بانک جامع مقالات آرایشی و بهداشتی )

دیجی بانو به عنوان جامع ترین مرجع تخصصی آرایشی و پیرایشی به منظور رفاه حال شهروندان و هم میهنان محترم با اهداف و ماموریت های زیر شروع به فعالیت نموده و امیدوار است بتواند در آینده نزدیک نظر مشتریان خود را جلب نماید.
همکاری این سامانه قدرتمند فقط با برند های معتبر و بنام بوده ، ضمانت اصالت کالای خریداری شده، گارانتی محصولات، ضمانت مرجوعی کالا از جمله تعهدات دیجی بانو می باشد.
این اطمینان را به مشتریان خود میدهیم ، هرگز از حوزه تخصصی زیبائی و بهداشتی خارج نشویم . مشتریان ما مطمئن باشند محصولات ارائه شده در سامانه دارای مجوز از سازمانها و موسسات معتبر و تائیدیه های مراجع ذیصلاح را دارد.

طبقه بندی موضوعی

بهترین رستوران های تهران

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۱۷ ب.ظ

 در طول تاریخ ، شکم یکی از مهمترین قسمتهای زندگی بشر بوده است. مردم ایران نیز از جمله اقوامی هستند که از این دسته بسیار مهم هستند و یک رستوران بین المللی بسیار خوب و خوب وجود دارد که می تواند گواه این موضوع باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین رستورانهای تهران آشنا شوید.

رستوران گردان برج میلاد

بزرگترین رستوران گردان جهان در بالای بلندترین برج ایران واقع شده است. رستوران گردان برج میلاد با دکوراسیون داخلی منحصر به فرد خود یکی از بهترین رستوران های تهران است. مهمترین ویژگی این رستوران چرخش 360 درجه آن است که به شما امکان تماشای نمادهای بی نظیر از شهر تهران در ارتفاع 276 متری را می دهد.
مهمانان این رستوران از صبحانه ، ناهار و شام لذت می برند. انواع پیش غذا ، غذاهای پلو ، پیتزا ، میان وعده ، رولت مرغ ، سالاد و دسر در اینجا سرو می شود. توجه داشته باشید که برای تهیه شام ​​باید از قبل میزبان خود را رزرو کنید.
آدرس رستوران گردان برج میلاد


 
رستوران گردان برج میلاد
 
رستوران گردان برج میلاد - اطلاعات کامل در مورد رستوران برج میلاد
 
رستوران مرشد در تهران
اگر می خواهید طعم واقعی کباب را تجربه کنید ، حتما به رستوران مرشد تهران بروید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی را می توان با کیفیت عالی و طعم بی نظیر نوش جان کرد. جو این رستوران با کیفیت بسیار دلپذیر و صمیمانه بوده و کارکنان آن می توانند با رفتاری مودبانه از شما استقبال کنند. گردشگران تور تهران به خوبی می دانند که قیمت غذاهای رستوران متناسب با کیفیت آن است.
آدرس رستوران مرشد در تهران
نیاوران / بعد از جماران / نبش کوچه دلشاد / پلاک 2
 
رستوران کوبابا
 
رستوران کوبابا
 یکی از رستوران های لوکس تهران کوبابا نام دارد که با محیطی نیمه باز و مجلل میزبان شهروندان تهرانی است. اگر بتوانید از طریق آن غذای مورد نیاز خود را سفارش دهید ، رستوران کوبابا منوی بسیار متنوعی در پیش رو دارد. جالب است بدانید که منوی کوبابا همچنین پیش غذا و غذاهای افغانی و لبنانی را شامل می شود. حمص ، سمبوسه ، فلافل ، سالاد تبولا ، پلو افغانستان ، اسکندر افندی و بادمجان موسی کای به دلیل وجود این مواد غذایی در دسترس هستند. توجه داشته باشید که قیمت غذا در این رستوران بسیار بالا است ، زیرا فقط در صورت داشتن غذای دیگر کافی است غذا بخورید.
آدرس رستوران کوبابا
اردن / خیابان گلخانه / شماره 257 / طبقه اول
 
رستوران کوبابا
 
رستوران ایتالیایی سنسو
رستوران ایتالیایی Senso را می توان گزینه ای عالی برای سرو غذاهای ایتالیایی دانست. در این رستوران بهترین و خوشمزه ترین غذاهای ایتالیایی طبخ می شود که می تواند بر اساس سلیقه شما باشد. رستوران Senso بسیار محبوب است و به همین دلیل است که بیشتر اوقات شلوغ است. بنابراین بهتر است قبل از حضور ، میز خود را رزرو کنید تا معلم نشوید. کاربری این رستوران 40 نفر است. کارکنان این رستوران برای ناهار بین ساعت 11:00 تا 16:30 و شام از 18:30 تا نیمه شب آماده پذیرایی از آنها هستند.
آدرس رستوران ایتالیایی Senso
بلوار فردوس شرقی / خیابان رامین جنوبی / پلاک 21
 
رستوران سنسو
 
رستوران های زنجیره ای باروک
یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران "رستوران های زنجیره ای باروج" است که با طراحی خاص خود میزبان شما خواهد بود. شعب این رستوران را می توان در مراکز خرید باملند ، میرداماد ، یوسف آباد ، سردار جنگل ، گیشا ، هایپراستار ، سعادت آباد ، الهیه ، اوحدیت و کوروش یافت. در رستوران Barouge می توانید انواع ساندویچ ، پاستا ، پیتزا ، همبرگر ، سیب زمینی سرخ کرده و سالاد را سفارش دهید و لذت ببرید.
آدرس رستوران های زنجیره ای باجور
 میرداماد / میدان مادر / خیابان مهرورز / نبش شریفی
 
رستوران باروک
 
جاهای دیدنی تهران - برای آشنایی با دیگر جاهای دیدنی تهران بر روی این لینک کلیک کنید
 
رستوران مسلمان
رستوران مسلم در منطقه بازار تهران به خاص و عام بودن معروف است. در هر زمان از هفته و به دلیل صفحات طولانی جلوی آن اگر می توانید دیدن این رستوران خالی از مشتری را ببینید. حجم غذایی که در این رستوران پخته می شود بسیار زیاد است ، بنابراین هر پرس برای 2 نفر کافی است. ناهار ، میان وعده ، شام و افطار (در ماه مبارک رمضان) در این رستوران سرو می شود. چین های مسلمان بسیار محبوب هستند.
آدرس رستوران مسلمان
بازار تهران / سبزه میدان / کوچه حاج رحیم خان / پلاک 4
وب سایت: www.moslem.restaurant

  • دیجی بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی