دیجی بانو (بانک جامع مقالات آرایشی و بهداشتی )

دیجی بانو به عنوان جامع ترین مرجع تخصصی آرایشی و پیرایشی به منظور رفاه حال شهروندان و هم میهنان محترم با اهداف و ماموریت های زیر شروع به فعالیت نموده و امیدوار است بتواند در آینده نزدیک نظر مشتریان خود را جلب نماید.
همکاری این سامانه قدرتمند فقط با برند های معتبر و بنام بوده ، ضمانت اصالت کالای خریداری شده، گارانتی محصولات، ضمانت مرجوعی کالا از جمله تعهدات دیجی بانو می باشد.
این اطمینان را به مشتریان خود میدهیم ، هرگز از حوزه تخصصی زیبائی و بهداشتی خارج نشویم . مشتریان ما مطمئن باشند محصولات ارائه شده در سامانه دارای مجوز از سازمانها و موسسات معتبر و تائیدیه های مراجع ذیصلاح را دارد.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۱
مهر
 

آنکا  سیتی | جامع ترین سامانه اطلاع رسانی شهر آنکارا و کشور ترکیه

در عصر اطلاعات و ارتباطات از جمله موضوعات مهم و اساسی وجود دانش و اطلاعات کافی قبل از تصمیم گیری می باشد. خواه این اطلاعات به منظور سفری کوتاه مدت، بلند مدت، سرمایه گذاری، اقامت، خرید ملک و سایر موضوعات مرتبط با نقشه راه زندگی هر فرد باشد. و یا به منظور دریافت اطلاعات برای تصمیم سازی و نگاه به آینده باشد.

بی شک فردی که مطالعات پیرامونی کاملتری داشته باشد، با ریسک کمتری مواجه خواهد شد.

وجود اطلاعات منظم و دسته بندی شده نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است، تحلیل های فردی، خاطرات، سفر نامه ها، دل نوشته ها و … نه تنها به داشته های اطلاعاتی ما کمک نمی کند، بلکه موجب سردرگمی و بهم ریختگی خواهد شد.

با این رویکرد و با هدف آشنا نمودن ایرانیان عزیز با استعدادهای کشور ترکیه و بویژه شهر آنکارا ( دانشگاهها، مدارس، مناطق گردشگری، غذا، صنایع دستی، اقوام، فرصت های سرمایه گذاری، اقامت و …) تصمیم به راه اندازی سامانه ای با نام تجاری ” آنکاسیتی”  به عنوان جامع ترین مرجع تخصصی اطلاع رسانی کشور ترکیه گرفته شد. تا بتوانیم آخرین اخبار و اطلاعات مورد نیاز شما بزرگواران را در اختیارتان قرار دهیم.

گروه متخصصین کاسپین بدور از هر گونه وابستگی و به منظور معرفی محصولات مشترک بین دو کشور، ایجاد بازار مشترک و اطلاع رسانی صحیح با تمام توان آماده پاسخگوئی به شما کاربران محترم خواهد بود.

بیشتر بدانیم

آیا تا کنون به ترکیه سفر کرده اید؟

سفر شما با تور و با هدف گردشگری؟

ویا سفری به منظور سرمایه گذاری، امور اداری مهاجرت و خرید ملک داشتید؟

اقامت شما برای چند روز بوده؟

حتما با کوهی از هزینه ها مواجه شدید و نگران تنظیم بودجه خود بودید.

بسیاری از هم وطنان هنگام مهاجرت به ترکیه با مشکلات عدیده ای رو به رو هستند ، این مشکلات از بدو ورود به کشور ترکیه در فرودگاه شروع می شود . موضوعات کوچکی که شاید به نظر اهمیتی نداشته باشند، اما بیشترین فشار عصبی را به مسافرین وارد میکند. حمل و نقل فرودگاهی، ارتباطات، اینترنت، تهیه مکان های اقامتی مناسب و درخور شان مسافران محترم و هزاران موضوع دیگر که هزینه های زیادی را به هم وطنان محترم تحمیل میکند.
گروه مشاورین آنکاسیتی با سال ها تجربه به عنوان راه حل مناسب حافظ منافع مالی با مدیریت زمان در خدمت شما عزیزان می باشند.
محل اقامت خود را از ایران متناسب با بودجه خود انتخاب کنید، امور اداری خود را از ایران مدیریت کنید، ملاقات های خود را با سازمانها، شرمای تجاری و … بدون سفر و از ایران مدیریت کنید و بدون هیچگونه استرس در هنگام مراجعه به آنکارا با همکاران ما و به صورت رایگان به محل اقامت خود منتقل شوید . در تمام شبانه روز مشاوران و همکاران ما در خدمت شما خواهند بود تا بتوانیم سفر بیاد ماندنی و سرمایه گذاری مطئن برای شما ایجاد کنیم. گروه مشاورین ما کارشناس، کارگزار و نماینده شما در آنکار هستند.

معتقدیم که شفافیت در ارائه خدمات و دریافت کارمزد و هزینه های احتمالی از جمله موضوعاتی است که هموطنان محترم را نگران میکند و این مهم از آنجا صورت گرفته که متاسفانه !!!

با توجه به اصل شفافیت خدمات ما مشخص با دسته بندی از ابتدا تا انتها صورت پذیرفته و در خاتمه کار مشتریان نسبت به تسویه حساب اقدام خواهند نمود.

این شیوه نه تنها مشتریان ما را از نگرانی رها می سازد بلکه مهمتر از آن این است که میتوانند مدیریت مالی داشته باشند و در ابتدای هر اقدام با واقعیت هزینه ها آشنا شوند.

نکته دیگر اینکه بسیار با این موضوع مواجه شدیم که اطلاعات غلط موجب گردیده با تصورات واهی هموطنان محترم فریب خورده و متاسفانه مجبور به عقب گرد و … شده که مشکلات بسیار زیادی را ایجاد نموده

چند نکته که توصیه جدی میکنیم :

قبل از هر اقدام حتما با اهل فن مشورت کنید.

قبل از مشورت حتما مشاور خود را بشناسید.

سعی کنید با دید باز و با گروه مشاوران که دس.ت اندکار هستند مشورت کنید، توجه داشته باشید برداشت های فردی گرفته شده از سفرنامه ها، دل نوشته ها و موارد شخصی است که نمی توان نسخه جمعی پیچیده شود.

به یاد داشته باشید که هزینه مشاوره به مراتب کمتراز تنها یک اشتباه است چه رسد به اشتباهات پی درپی ( قابل توجه افردای که به هوش مالی توجه ندارند)

مثالی بسیار ساده ولی پر هزینه: فردی برای رفتن به مراکز مختلف از همسفران و یا افراد نسبتا آشنا جویای معرفی چند مرکز خرید و یا اداری میشود. افراد متناسب با سلیقه های شخصی و مسیرهای انتخاب شده و زمانهای مورد نظر خود مراکز را معرفی میکنند و انشاالله هدف ایشان انحراف و یا … نمی باشد. و شما برای رفتن به این مراکز اولین هزینه ای که پرداخت خواهید کرد هزینه تاکسی است. توجه داشته باشید موضوع حمل و نقل در ترکیه با هزینه های متفاوت صورت میپذیرد و شما میتوانید با مدیریت زمان و مکان کمترین هزینه را پرداخت فرمائید. کرایه تاکسی در آنکارا بابت ورودی ۴ لیر است که با قیمت امروز ۱۰۰۰۰ تومان خواهد شد و نزدیکترین مرکز تا دور ترین آن از ۸ لیر تا ۵۰ لیر ( کمترین ۲۰۰۰۰ تومان تا ۱۲۵۰۰۰ تومان) در هر روز چند بار جابجا میشوید؟

با ما همراه باشید.

  • دیجی بانو