دیجی بانو (بانک جامع مقالات آرایشی و بهداشتی )

دیجی بانو به عنوان جامع ترین مرجع تخصصی آرایشی و پیرایشی به منظور رفاه حال شهروندان و هم میهنان محترم با اهداف و ماموریت های زیر شروع به فعالیت نموده و امیدوار است بتواند در آینده نزدیک نظر مشتریان خود را جلب نماید.
همکاری این سامانه قدرتمند فقط با برند های معتبر و بنام بوده ، ضمانت اصالت کالای خریداری شده، گارانتی محصولات، ضمانت مرجوعی کالا از جمله تعهدات دیجی بانو می باشد.
این اطمینان را به مشتریان خود میدهیم ، هرگز از حوزه تخصصی زیبائی و بهداشتی خارج نشویم . مشتریان ما مطمئن باشند محصولات ارائه شده در سامانه دارای مجوز از سازمانها و موسسات معتبر و تائیدیه های مراجع ذیصلاح را دارد.

طبقه بندی موضوعی

۱۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

۱۴
شهریور

ماسک روشن کننده پوست سیب زمینی

سیب زمینی یک ماده طبیعی است و به دلیل خواص روشن کنندگی که در خود دارد می تواند تیرگی و یا کدری پوست را از بین ببرد.
1. پوست یک سیب زمینی را کنده و آن را رنده کنید.
2. کمی گلاب به آن اضافه کرده و سیب زمینی و گلاب را داخل مخلوط کن بریزید.
3. اگر پوست خشکی دارید، می توانید کمی عسل به ماسک خود اضافه کنید. در صورتی که پوست چربی دارید، علاوه بر عسل کمی آب لیمو هم در این مخلوط بریزید.
4. مخلوط به دست آمده را روی پوست صورت و گردن بمالید.
5. صبر کنید تا خشک شود و سپس آن را با آب بشویید.
6. سیب زمینی یک روشن کننده ملایم بوده و می توان آن را روی پوست های حساس هم به کار برد.

دیجی بانو

eMakeup-Skin-Whitening1-700x400.jpg


  • دیجی بانو
۱۴
شهریور

مزایای روغن کنجد در زیبایی

تمام روغن های گیاهی در زیبایی تاثیر گذار بوده و در بین خانم ها برای انواع مصارف زیبایی استفاده می شود. در این مقاله نیز به یکی از این روغن های گیاهی پرداخته شده و مزایای بی نظیر آن بررسی شده است .تمام روغن های گیاهی در زیبایی تاثیر گذار بوده و در بین خانم ها برای انواع مصارف زیبایی استفاده می شود. استفاده از بعضی از روغن های گیاهی مانند روغن نارگیل بسیار رواج داشته و برخی روغن های لوکس دیگر مانند روغن آرگان که گرانقیمت تر نیز هست هم برای زیبایی پوست و مو استفاده می شود. استفاده از روغن های گیاهی به حدی محبوبیت یافته است که بسیاری از کارخانجات تولیدی محصولات آرایشی این روغن ها را نیز در رده محصولات تولیدی خود قرار داده اند. در این مقاله نیز به یکی از این روغن های گیاهی پرداخته شده و مزایای بی نظیر آن بررسی شده است.

ادامه ملب را در سایت بخوانید : تاثیرات روغن کنجد بر زیبایی

konjed-min-700x400.png

  • دیجی بانو
۱۴
شهریور

رازهای یخ برای زیبایی

شستشوی صورت با آب سرد و یخ یکی از تجویزهای مورد علاقه پزشکان و متخصصان زیبایی است

شستشوی صورت با آب سرد و یخ یکی از تجویزهای مورد علاقه پزشکان و متخصصان زیبایی است. شستشوی صورت با یخ باعث افزایش گردش خون شده و چین و چروک ها را از بین می برد.

به چند نمونه راز و رمزهای استفاده از یخ در زیبایی اشاره می کنیم:

برای خواندن بقیه مقاله بر روی لینک کلیک فرمایید : تاثیر یخ بر زیبایی

yakh-700x400.jpg

  • دیجی بانو
۱۴
شهریور

akaneh2-min-700x400.png

چگونگی جلوگیری از آکنه بدن

پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. از اینرو قصد داریم تا با عملی ترین روش های موثر برای جلوگیری از آکنه های بدن کار را شروع کنیم:
- لباس های تنگ و چسپناک را فراموش کنید و به سمت پوشاک گشاد و راحت بروید که نشان دهنده استیل ظریف و نرم هستند. این کار به پوستتان اجازه نفس کشیدن را می دهد. با توجه به یک مطالعه بالینی، اصطحکاک و سوزش ناشی از یک پارچه محکم که بر روی پوست قرار گرفته می تواند آغازگر درمان آکنه های بدن باشد. اگر پوست شما نیز مستعد آکنه می باشد، لباس های ساخته شده از الیاف طبیعی مانند پنبه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

ادامه مقاله را در لینک زیر بخوانید

جلوگیری از آکنه زدن بدن

  • دیجی بانو
۱۴
شهریور

درمان طبیعی برای جلوگیری و درمان آکنه بدن

- روغن درخت چای:یک عامل ضد باکتری قوی می باشد که می تواند در ازبین بردن باکتری های آکنه زا بسیار موثر باشد. چند قطره از روغن درخت چای رقیق بر روی جوش بمالید و یا به سادگی از یک محصول مراقبت از پوست حاوی روغن درخت چای استفاده کنید.
- سرکه سیب: ضد باکتری، ضد التهاب، و اصلاح کننده PH می باشد که باعث توازن اسید بدن شده و بطور طبیعی مانع آکنه بدن می شود. مصرف و کاربرد موضعی سرکه سیب رقیق در این درمان کارآمد می باشد.

ادامه مقاله را در لینک زیر مطاله بفرمایید :

راه هایی برای جلوگیری از آکنه زدن بدن


akaneh-700x400.jpg

  • دیجی بانو
۱۲
شهریور

خواب و زیبایی

پژوهشگران سوئدی ثابت کرده اند این باور دیرینه که خواب خوب انسان را زیباتر می کند، صحت دارد. به این ترتیب کسانی که برای مدتی طولانی بی خوابی می کشند، کمتر جذاب و سالم به نظر می رسند.

از چهره داوطلبانی که در این تحقیقات شرکت کردند دو بار عکس گرفته شد. یک بار بعد از هشت ساعت خواب مستمر و یک بار بعد از سی و یک ساعت بی خوابی.

منبع : دیجی بانو

  • دیجی بانو
۱۲
شهریور

سایه زدن چشم

خیلی جالب است که هرگونه لوازم آرایشی از قبیل سایه، خط چشم، مداد، رنگ و پودرهای مختلف را بر روی پوستتان آزمایش کنید؛ اما بیشتر خانم ها ترجیح می دهند از لوازم آرایشی استفاده کنند که به پوست صورتشات می آید.
انتخاب سایه چشم مناسب که با موقعیت های مختلف اجتماعی سازگاری داشته باشد، راه حل هوشمندانه ای قلمداد می شود.

منبع : دیجی بانو
  • دیجی بانو
۱۱
شهریور

اگر بخواهیم همگام با مد پیش برویم، تکنیک های جدید آرایش و آرایش طبیعی را جایگزین سبک های قدیمی آرایش و آرایش های صورت غلیظ می کنیم. هرچه آرایش شما طبیعی تر باشد و تنها برای بهبود نواقص باشد چهره شما را زیباتر و طبیعی تر نشان خواهد داد. در این مقاله یک نمونه از این نوع آرایش صورت را توضیح خواهیم داد که شادابی و تازگی پوست شما را به زیباترین حالت ممکن به نمایش می گذارد. این نوع از آرایش ، آرایش صورت پوست های گندمی است و مخصوص پوست های گندمی رنگ است.

بیشتر بخوانید .......... آرایش پوست گندمی چگونه است ؟

  • دیجی بانو
۱۱
شهریور

خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای ، تکنیکی است که باعث می‌شود افراد بسیاری در کشیدن آن احساس شکست کنند. این مدل خط چشم ، مقاومت شما را به چالش می‌کشد، و هر مدل خط چشمی نیز برای همه مناسب نیست. 


بیشتر بخوانید ............... نحوه انداختن خط چشم گربه ای

  • دیجی بانو
۰۶
شهریور




نقش میوه ها در پاکسازی پوست

رعایت رژیم غذایی سالم و طبیعی، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی استاندارد و بهره‌گیری از سبزی‌ها، میوه‌ها و نعمت‌های طبیعی که در اطراف ما رشد می‌کنند، می‌تواند تاثیر موثر و باورنکردنی در حفظ نشاط و شادابی پوست‌مان داشته باشد. بی‌شک مصرف به اندازه سبزی، میوه و مواد‌غذایی فیبر‌دار، مصرف مواد سرشار از ویتامین و مصرف به اندازه مایعات تاثیر بسیار زیادی در حفظ سلامت و متعادل نگاه داشتن پوست دارد.

پیشگیری از چروک با روغن ماهی

ماساژ عضلات و صورت با روغن ماهی تاثیر زیادی در پیشگیری از پیری زودرس و چروک‌های سطحی دارد. به همین منظور با مقدار اندکی از روغن ماهی سرانگشتان دست خود را آغشته کرده و عضلات صورت، کنار لب‌ها، عضلات گونه، ابروها و اطراف چشم‌ها را به آرامی ماساژ دهید.

بیشتر بخوانید ..............نقش میوه ها در پاک سازی پوست 

  • دیجی بانو