دیجی بانو (بانک جامع مقالات آرایشی و بهداشتی )

دیجی بانو به عنوان جامع ترین مرجع تخصصی آرایشی و پیرایشی به منظور رفاه حال شهروندان و هم میهنان محترم با اهداف و ماموریت های زیر شروع به فعالیت نموده و امیدوار است بتواند در آینده نزدیک نظر مشتریان خود را جلب نماید.
همکاری این سامانه قدرتمند فقط با برند های معتبر و بنام بوده ، ضمانت اصالت کالای خریداری شده، گارانتی محصولات، ضمانت مرجوعی کالا از جمله تعهدات دیجی بانو می باشد.
این اطمینان را به مشتریان خود میدهیم ، هرگز از حوزه تخصصی زیبائی و بهداشتی خارج نشویم . مشتریان ما مطمئن باشند محصولات ارائه شده در سامانه دارای مجوز از سازمانها و موسسات معتبر و تائیدیه های مراجع ذیصلاح را دارد.

طبقه بندی موضوعی

موفقیت از نگاه میثم شکری ساز

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷ ب.ظ

موفقیت یک هدف برای همه است، اما آیا همه کسانی که موفق به رسیدن به آن هدف می شوند؟ مطالعه بیوگرافی افراد موفق می تواند در این مسیر کمک کند. میثم شکری ساز یکی از کارآفرینان برتر کشور است که در این سال ها نام آشنای خود را در عرصه های مختلف کسب و کار شنیده است.

در این مقاله مروری داریم بر مسیر موفقیت این کارآفرین نمونه و بررسی رزومه وی. امیدواریم تمام سوالاتی را که در پایان این مقاله دارید پیدا کنید.
مروری بر تحصیلات میثم شکری ساز

میثم شکری ساز تحصیلات ابتدایی و متوسطه را به دلیل کار پدر در بوشهر گذراند. این کارآفرین موفق از همان ابتدا فعال و با انگیزه بود و جزو نفرات برتر مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان بود. این کارآفرین موفق با بازنشستگی پیش از موعد پدرش به همراه خانواده به اصفهان بازگشت و دوران بازگشت به زندگی این مدیر موفق آغاز شد. در دوران دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل کرد و در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان شد.

میثم شکری ساز پس از گذراندن دوره کارشناسی با دیدی نو وارد رشته MBA شد و تحصیلات خود را در رشته مدیریت در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران آغاز کرد. پس از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، وارد دانشگاه آشتنبایس آلمان شد. پس از فارغ التحصیلی به ایران بازگشت و اولین فعالیت خود را آغاز کرد.

پارس هلدینگ پندار نهاد در این دوران متولد شد و میثم شکری ساز این فرزند خردسال را به عنوان پدری دلسوز تربیت کرد. تحصیلات این نخبه را نباید به این مکان محدود کرد و برای تکمیل مسیری که در نظر داشت، این بار وارد مقطع دکتری شد و مدرک کارآفرینی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد.
میثم شکری ساز

موفقیت از نگاه میثم شکری ساز

معرفی کتاب های میثم شکری ساز

 

میثم شکری ساز با سیل افکاری که در رشته تحصیلی خود صرف کردند. در این بین دنیای محتوا را در دانشگاه و کارآفرینی احساس کرد. با این حساب سعی می کنم با تألیف و ترجمه کتاب در این زمینه ها این کمبود را جبران کنم. راه اندازی موسسه آموزش مجازی تاثیر بسزایی در شناسایی این نیاز در حوزه آموزش داشت.

با توجه به سوابق تحصیلی و اجرایی این کارآفرین مشخص می شود که کتاب های وی در حوزه مدیریت و کارآفرینی است. ترجمه کتاب در زمینه های بازاریابی، استراتژی ها و حتی توسعه شخصی از دیدگاه این کارآفرین در زمینه های مختلف.

فهرست کتاب های ترجمه شده میثم شکری ساز را در فهرست زیر مشاهده می کنید:

    اسپکولند، رابین (1389)، فراتر از استراتژی (نقش مدیران در اجرای موفقیت آمیز استراتژی)، مترجم: میثم ساز، نقش مانا.
    کریس روی کرافت ویو (1392)، شما که ذهن برنده دارید، ترجمه میثم شکری ساز شهید است.
    پیتر ارس، جرج ترک، (1392)، رازهای برتر، ترجمه میثم شکری ساز، شهید فهمیده.
    آلن و بارابرا پیس، (1395)، آسایش در صلح، ترجمه میثم شکری ساز، خاموش.
    اندرسون، تونی، (1395) مارک گوریلی، ترجمه میثم شکری ساز، بی صدا.
    رابینز، آنتونی، (1396)، استوار، ترجمه میثم شکری ساز، نقش مانا.

کتاب های تالیف دکتر میثم شکری ساز در فهرست زیر قرار دارند:

    شکری ساز میثم، (1396)، مارک نوگرا، نصوح
    شکری ساز میثم، (1396)، ناگفته های اندیشه های مدیریت، نصوح.
    هیزلدین، سیمون، (1398) مبارزه با دستان خالی، ترجمه میثم شکری ساز، پارسیان دانش پندار.
    شکری ساز میثم، (1397) مارک و تجارت اسلامی، پارسیان دانش پندار
    شکری ساز میثم رابطه فرد و سازمان منتشر می شود

برای مشاهده لیست کامل کتاب ها کلیک کنید.

انتشار این کتاب همراه با فعالیت های آموزشی در موسسه فناوران، موفق به کسب رتبه بهترین مدیر فناوری ایران در سال 1396 شد. میثم شکری ساز این بار علاوه بر جامعه برای تمامی مدیران دانشگاه در سراسر ایران است. در این فهرست، کتاب ها با استقبال خوبی مواجه شدند و بارها تجدید چاپ شدند.
سوابق اجرایی میثم شکری ساز

همه ما می دانیم که علم بدون عمل هیچ فایده ای ندارد و مهم نیست که چه چیزی را بهتر یاد می گیریم. در مورد میثم شکری علم با عمل بالا همراه بوده است. مهم ترین چیزی که در مورد دکتر شکری ساز می توانم بگویم این است که علم و عمل را با هم داشتم. میثم شکری ساز در زمینه های مختلف اجرا داشته است.

ما این سوابق اجرایی را به تفکیک سال در زیر فهرست کرده ایم.

    مدیر مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان از سال 1388
    مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بیمارستان مجتمع آموزشی پارس پندار از آبان ماه 1388
    مدیر و رئیس هیئت مدیره مرکز توسعه آموزش مجازی از آبان 138 بیمارستان
    رئیس کنسرسیوم ارزیابی

  • دیجی بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی