دیجی بانو (بانک جامع مقالات آرایشی و بهداشتی )

دیجی بانو به عنوان جامع ترین مرجع تخصصی آرایشی و پیرایشی به منظور رفاه حال شهروندان و هم میهنان محترم با اهداف و ماموریت های زیر شروع به فعالیت نموده و امیدوار است بتواند در آینده نزدیک نظر مشتریان خود را جلب نماید.
همکاری این سامانه قدرتمند فقط با برند های معتبر و بنام بوده ، ضمانت اصالت کالای خریداری شده، گارانتی محصولات، ضمانت مرجوعی کالا از جمله تعهدات دیجی بانو می باشد.
این اطمینان را به مشتریان خود میدهیم ، هرگز از حوزه تخصصی زیبائی و بهداشتی خارج نشویم . مشتریان ما مطمئن باشند محصولات ارائه شده در سامانه دارای مجوز از سازمانها و موسسات معتبر و تائیدیه های مراجع ذیصلاح را دارد.

طبقه بندی موضوعی

دوره طراحی لباس آموزشگاه طرحستان

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲ ب.ظ

دوره طرحی طراحی لباس

دوره طرحی طراحی لباس :طراحی مد و لباس طی سالها گسترش یافته و هرگز به یکی از مهمترین و محبوب ترین مشاغل در بین مردم تبدیل نشده است. در لباس های طراحی دقیق ، هنر خلق لباس سلیقه مردم می شود. البته طراحی مد با طراحی لباس یکی نیست و تفاوت های عمده ای بین این دو وجود دارد. طراحی مد به عنوان یک صنعت تمام عیار وجود دارد و اکنون این حرفه به یکی از نیازهای شما تبدیل شده است.
دوره طرحی طراحی لباس ، طراحی مد استفاده از عنوان یک صنعت 3 تریلیون دلاری در جهان را به رسمیت می شناسد و این حرفه روز به روز رونق بیشتری می یابد. مدارس طراحی لباس در همه جای دنیا تأسیس شده است و کارآموزان در صورت شروع کار خود در این زمینه و کار و کسب درآمد ، با شرکت در آنها و تجارت به تجربه می پردازند. در کشور ما نیز علاقه مند هستیم که این زمینه را روز به روز افزایش دهیم و بازارهای زیادی برای آن ایجاد شده است. سپس تجربه طراحی لباس و نحوه کار در این حرفه را تجربه کرد.

تاریخچه طراحی لباس

دوره طرحی طراحی لباس ، خاستگاه اصلی و طراحی کامل لباس به سال 1826 برمی گردد. چارلز شخصی به عنوان اولین طراح لباس در جهان شناخته می شود زیرا اولین کسی است که به شما پیشنهاد می دهد چه نوع لباسی را بپوشید که مناسب آن باشد. از آن زمان ، خانه های طراحی لباس ایجاد شده و این حرفه به شکل امروزی درآمده است. شهر پاریس به عنوان پایتخت لباس و طراحی مد شناخته می شود زیرا محرک اصلی در زمینه مد در این شهر ایجاد و گسترش یافته است.
تاکنون تحول عظیمی در زمینه طراحی مد و لباس ایجاد شده است و همین امر منجر به سایر مسیرهای شغلی مرتبط با آرایشگاه مد ، عکاس مد ، وبلاگ نویس و مشاور مد شده است. همچنین استفاده از رایانه و فناوری در این صنعت افزایش یافته و کارآموزان این رشته برای ادامه فعالیت خود با استفاده از نرم افزار موجود و مرتبط با آن کاملاً آشنا شده اند.
به طور کلی ، طراحی لباس به عنوان یک تجارت رشد کرده و از بدو تأسیس در سراسر جهان تأثیرگذار بوده است.

در چه شاخه هایی می توان طراحی لباس را تقسیم کرد؟
دوره طرحی طراحی لباس ، طراحی لباس را می توان به دو دسته تقسیم کرد. طراحان بر اساس علایق و ویژگی های خود یکی دیگر از این مناطق را انتخاب می کنند. طراحی لباس به دو دسته تقسیم می شود: طراحی لباس آماده و طراحی لباس اوت آگوست:

طراحی لباس آماده (آماده پوشیدن)
گفته می شود که لباس های آماده توسط عموم مردم خریداری شده و تولیدکنندگان تولید انبوه در تولید این نوع لباس ها نقش دارند. تولیدکنندگان این نوع لباس ها را در اندازه های مختلف و برای اقشار مختلف جامعه تولید و تولید می کنند. مارک های معروف و شناخته شده ای مانند مارک زارا ، مانگو و H&M از جمله این طراحان و تولیدکنندگان لباس های آماده هستند.
طراحی لباس های کوتاه
در طراحی لباس آگوست کوتور ، لباس به عنوان یک اثر هنری در نظر گرفته شده و زمان مناسب برای دوخت و طراحی آن سپری می شود. این نوع لباس برای یک شخص یا افراد خاص می تواند به این دلیل باشد که حدود 2000 نفر در جهان این دسته از لباس ها را خریداری می کنند!
لباس های اوت آگوست لوکس ، گران و ظریف هستند و طراحان این نوع لباس ها را تجربه کرده اند و می توانند در سطح ملی خاص و معروف باشند. و. هنرمندان و مشاهیر برای شرکت در نمایش های مد و فرش های قرمز به این دسته از لباس های راحت می آیند.

طراحی لباس شامل چه فرآیندی است؟

1. پارچه: پارچه با توجه به سلیقه و روحیات غالب شما انتخاب می شود. در انتخاب پارچه شرایط آب و هوایی و فصلی نیز در نظر گرفته شده است. صدها هزار پارچه مختلف در دسترس طراحان قرار دارد که هر کدام با توجه به جامعه سلیقه جمعی و افراد انتخاب می شوند.
2. چاپ پارچه: برای طراحی ، باید رنگها و تمیز انتخاب شده برای چاپ را با انتخاب فصل انتخاب کنید. به طور کلی ، زرد روشن مناسب ترین رنگ برای زمستان است و در این فصل از رنگ های تیره استفاده نمی شود.
3. تزیینات روی لباس: تزیینات روی لباس را گلدوزی ، منجوق دوزی ، توری دوزی و ... می گویند.
4. الگو: به طور کلی ، ساختار اصلی لباس الگوی آن است و بنابراین طرح دارای ویژگی های بسیاری است. به الگوی قطعاتی که برای ایجاد لباس به هم دوخته می شوند ، نقش می گویند.
5. اندازه گیری: اندازه گیری یکی از مهمترین موارد در حرفه طراحی لباس است به گونه ای که طراحی بد رابطه مستقیمی با آن دارد.
6. تحقیق در مورد مد: طراحی لباس با بررسی دقیق روند مد در فصل آینده می تواند بهترین طراحی باشد و به طراحان کمک کند.

دوره طرحی طراحی لباس؟ طراحان مد پس از گذراندن دوره های آموزشی ، آموزشی و کارآموزی در مشاغل مختلفی مانند طراحی لباس های افراطی و سفارشی ، کار در صنعت تجارت با تجارت و بازاریابی در زمینه مد و فعالیت در این زمینه فعالیت می کنند. در میان شاخه های تخصصی طراحی لباس ، موارد زیر است.

سایر دوره های آموزشگاه طرحستان شامل دوره گرافیک، دوره طراحی داخلی و انیمیشن می باشد.

  • دیجی بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی