دیجی بانو (بانک جامع مقالات آرایشی و بهداشتی )

دیجی بانو به عنوان جامع ترین مرجع تخصصی آرایشی و پیرایشی به منظور رفاه حال شهروندان و هم میهنان محترم با اهداف و ماموریت های زیر شروع به فعالیت نموده و امیدوار است بتواند در آینده نزدیک نظر مشتریان خود را جلب نماید.
همکاری این سامانه قدرتمند فقط با برند های معتبر و بنام بوده ، ضمانت اصالت کالای خریداری شده، گارانتی محصولات، ضمانت مرجوعی کالا از جمله تعهدات دیجی بانو می باشد.
این اطمینان را به مشتریان خود میدهیم ، هرگز از حوزه تخصصی زیبائی و بهداشتی خارج نشویم . مشتریان ما مطمئن باشند محصولات ارائه شده در سامانه دارای مجوز از سازمانها و موسسات معتبر و تائیدیه های مراجع ذیصلاح را دارد.

طبقه بندی موضوعی

چگونگی جلوگیری از آکنه بدن

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۰۹ ب.ظ

akaneh2-min-700x400.png

چگونگی جلوگیری از آکنه بدن

پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. از اینرو قصد داریم تا با عملی ترین روش های موثر برای جلوگیری از آکنه های بدن کار را شروع کنیم:
- لباس های تنگ و چسپناک را فراموش کنید و به سمت پوشاک گشاد و راحت بروید که نشان دهنده استیل ظریف و نرم هستند. این کار به پوستتان اجازه نفس کشیدن را می دهد. با توجه به یک مطالعه بالینی، اصطحکاک و سوزش ناشی از یک پارچه محکم که بر روی پوست قرار گرفته می تواند آغازگر درمان آکنه های بدن باشد. اگر پوست شما نیز مستعد آکنه می باشد، لباس های ساخته شده از الیاف طبیعی مانند پنبه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

ادامه مقاله را در لینک زیر بخوانید

جلوگیری از آکنه زدن بدن

  • دیجی بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی