دیجی بانو (بانک جامع مقالات آرایشی و بهداشتی )

دیجی بانو به عنوان جامع ترین مرجع تخصصی آرایشی و پیرایشی به منظور رفاه حال شهروندان و هم میهنان محترم با اهداف و ماموریت های زیر شروع به فعالیت نموده و امیدوار است بتواند در آینده نزدیک نظر مشتریان خود را جلب نماید.
همکاری این سامانه قدرتمند فقط با برند های معتبر و بنام بوده ، ضمانت اصالت کالای خریداری شده، گارانتی محصولات، ضمانت مرجوعی کالا از جمله تعهدات دیجی بانو می باشد.
این اطمینان را به مشتریان خود میدهیم ، هرگز از حوزه تخصصی زیبائی و بهداشتی خارج نشویم . مشتریان ما مطمئن باشند محصولات ارائه شده در سامانه دارای مجوز از سازمانها و موسسات معتبر و تائیدیه های مراجع ذیصلاح را دارد.

طبقه بندی موضوعی

لیزر موهای زائد در خانه

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ق.ظ

لیزرهای خانگی چیست؟

در این دستگاه‌های لیزر خانگی از تکنولوژی به نام آی پی ال (intense pulse light) یعنی سیستم های نور شدید پالسی استفاده می‌کنند. این تکنولوژی لیزر نیست بلکه فلش لامپ‌های زنون است که نور چند طول موجی ایجاد می کند که قادر است اثرات گوناگون روی ساختارهای مختلف پوست داشته باشد، دستگاه IPLبا پالس نوری شدید جهت حذف موهای صورت، پاها، پشت و پوبیس به‌صورت آرام و بی خطر استفاده می شود. پالس های نوری با تمرکز روی فولیکول موها موجب ایجاد گرما و تخریب آنها بدون سوختگی  یا آسیب به پوست می شود. دستگاه حذف موی IPL سریع وکاملا بدون درد است. عوارض جانبی کم است ولی می تواند شامل قرمزی و تورم در محل درمان باشد که به سرعت برطرف می شود.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است ؟

مثل لیزرهای کلینیک‌ها، معمولا این دستگاه‌های نیازی به مواد بی‌حس کننده ندارند فقط برخی از آنها دارای  ژل خاصی است که به خنک کردن پوست کمک می‌کند.زمانی که اشعه لیزر به پوست تابیده می شود تنها سوزش مختصری احساس می شود که آن هم توسط همان ژل های خنک کننده یا دستگاه‌های خنک کننده مخصوص به حداقل می رسد.

آیا برای تمام بدن قابل استفاده‌ است؟

این به نوع دستگاه لیزر خانگی بستگی دارد و اگر در دفترچه دستگاه تاکید شده آن را مثلا برای صورت، سینه یا ناحیه تناسلی استفاده نکنید، حتما این توصیه را جدی بگیرید چون ممکن است پالس‌های نوری آن دستگاه برای این نواحی بدن مناسب نباشد اما اگر محدودیت مصرفی در دفترچه ذکر نشده بود،‌ می‌توان از آن برای از بین بردن موهای زائد تمام قسمت‌های بدن کمک گرفت.همچنین حواستان باشد که یکی از شایع‌ترین عارضه‌های پوستی لیزر، سوختگی است. به خصوص اگر در استفاده از آن دقت‌ نکنید، ممکن است پوست فرد دچار سوختگی شود.

هیچ روش دائمی وجود ندارد!

نمی‌توان برای همیشه موهای زائد را از بین برد بله تنها می‌توان برای مدتی طولانی از شر آنها خلاص شد؛ این مطلب را به این دلیل می‌گوییم که تا به حال نه IPL  و نه لیزر از طرف سازمان FDA به عنوان یک روش دائمی شناخته نشده‌اند. یعنی تا به‌ حال شواهد کافی برای اثبات این موضوع به دست نیامده‌ است.

منبع :دیجی بانو


  • دیجی بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی